Сьогоднішній ринок довів: без гарної реклами свій товар не продаси. Твердження про те, що хороший товар продає сам себе, вже давно став міфом. Конкуренція висока у всіх сферах, і щоб вас помітили, треба привернути до себе увагу. Звичайно, для реклами будь-якого товару розробляється ціла стратегія, яка включає різні канали комунікації та способи донесення інформації до клієнта. Одним з таких каналів може стати упаковка товару. Поговоримо про те, чому це важливо та як її правильно використовувати.
Причини, з яких пакування стало означати більше, ніж раніше:
- стає все більше марок, які претендують на впізнаваність. Впізнаваність — ще не запорука високих продажів, але великий і впевнений крок у цьому напрямку. Тому серед великої кількості товарів і реклами упаковка перетворюється на засіб комунікації виробника та покупця.
- Зросла значущість не тільки індивідуального, а й транспортного пакування. Це можна побачити на прикладі того, що дискаунтери і мегамаркети розміщують товари в транспортній упаковці в торговому залі, а не тільки зберігають її в такому вигляді на складах. Отже, її бачить кінцевий покупець, який і приймає рішення про покупку.
- Реклами стає все більше, як і каналів її донесення до користувача. Але в офлайн-торгівлі вирішальним залишається те, який вибір робить покупець безпосередньо біля полиці в магазині. На цей вибір більше за інше впливає зовнішній вигляд і позиціювання товару. Тому упаковка і тут залишається якщо не вирішальним, то дуже вагомим фактором.
Але навіть і без цього ви напевно помітили, що зараз рідко можна зустріти звичайну гофрокоробку. Всі вони вкриті логотипами, картинками і різною інформацією. А це означає, що багато хто вже врахували перевагу пакування як додаткового рекламного носія.
Що можна наносити на упаковку:
- логотип;
- контакти або способи замовлення — це стосується коробок, в яких доставляється товар на замовлення, наприклад, піца;
- що міститься в коробці — якщо це набір з кількох видів товару. У такому випадку можна навіть помістити зображення самого товару на упаковку, щоб покупець, не розпаковуючи, розумів, що він обирає;
- інформація про властивості товару, який знаходиться в коробці;нформація про знижки, акції або інші пропозиції для залучення й утримання клієнтів.
Звичайно, весь цей перелік не треба розміщувати на коробці. Коли забагато всього, око потенційного клієнта не зачепиться ні за що. Краще зробити 1-2 акценти — це спрацює набагато краще. Проаналізуйте, яка саме інформація буде, по-перше, корисна покупцеві, по-друге, приведе його до вас ще раз, і виходячи з цього приймайте рішення про те, що друкувати на коробці.
Що варто враховувати при використанні пакування як реклами:
- упаковка повинна відповідати позиціюванню бренду. Це означає, що якщо марка представляє себе як преміум-сегмент, то відповідною повинна бути і коробка — високої якості та візуально відповідати іміджу бренду.
- Якщо ваш товар знаходиться в сегменті мас-маркету, це не означає, що і пакування має виглядати дешево. Нехай воно буде не з гладеньким крейдованим покриттям, але воно повинно зручно відкриватися, що не розвалюватися через неправильну конструкцію або зберігання.
- Коробка повинна повністю виконувати свої функції: зберегти вміст, щоб він у цілості дійшов до покупця. Тому відстежуйте шлях, який проходить упаковка, щоб розібратися, чи немає етапу, де коробка піддається занадто великим навантаженням, що можуть нашкодити їй.
Таким чином, реклама на упаковці дозволяє досягти одночасно декількох цілей:
- підвищити впізнаваність;
- привабливістю спонукати зробити покупку;
- донести необхідну інформацію;
- залучити й утримати клієнта.
Якщо врахувати, що ціна друку на гофроупаковки невисока, то така реклама виглядає ефективним засобом. Можливо, як і в інших напрямках, попервах варто трохи поекспериментувати для того, щоб знайти оптимальну формулу, яка працюватиме на досягнення конкретних цілей найкраще. Зате у підсумку ви можете отримати дієвий інструмент, який при вмілому користуванні вирізнить вас з низки конкурентів.